värdelösa blogg.

Försökte mobilblogga för er igår då jag för första gången på mååååånga år badade i svenskt vatten när det inte var 30 grader :)
Meeeeeeen det gick juh inte, nej man måste tydligen börja betala för att kunna blogga genom mobilen, så nu funderar jag väl på att byta blogg IGEN, har inge större lust med det så ja hoppas ja hittar en lösning snart :)

Ja som sagt va iväg till syster min igår på en kaffe, lånade hennes cykel så jag kan ta mig  till skolan på morgonen, istället för en promenad på 1 timme :)
Lånade med mig 2 av hennes barn och drog ner till stranden för lite bad och pizza.
Matilda va toknöjd o få umgås med kusinerna och man märker att hon vågar mer när dom är med.
Matilda har alltid haft stor respekt för vatten och går ogärna ut där hon inte bottnar, trotts simdynor och dyl.
Men igår när kusinerna var med blev hon genast modig o tillomed hoppade från bryggan :)

Ja eftersom ja inte kunde mobil blogga igår så ligger bilderna kvar där, men jag återkommer snart med ett bildinlägg :)


TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0