Allt och inget.

Nästan så man startar om på nytt här på bloggen, har hänt en hel del sen sist, men ändock inget.
Iaf inget jag tänker ta upp just nu, kanske kommer i något inlägg längre fram.
Ska försöka pränta in i mig att jag ska skriva varje dag, om inte annat för mig själv så man håller koll på vad som händer under året :)
Nu är vi redan på 3e månaden av det nya året och det känns som om allt går på tok för fort, inte för att jag klagar precis, behöver lite värme just nu, värker i varenda led i min kropp :(
meeeeen får snart sätta mig på ett plan med M och resa ner till varmare bräddgrader :) tösen lilla ska få träffa morfar som bor nere på Gran Canaria.
Och mamma ska passa på att sola, bada och bara njuta av allt.
Får se om man hinner med att klämma in några besök till kusiner och fastrar oxå, men en vecka går ju rätt så fort.
Går fortfarande och söker jobb (ingen nyhet) och har väl inte riktigt fått napp någonstans, så nu breddar man sökandet över nästintill hela landet :)
Kanske finns nån liten hålla i Sverige som inte har en enda arbetssökande som behöver mig :)
Det är på tok för mycket aktiviteter som jag skulle vilja gå på närmsta tiden nu :( Nelly.com delar ut gratis skor och goodiebag till dom första 100 på Le Grand den här månaden, det är sci fi mässa snart, en massa blogg träffar och barnmässor som jag även missar :(
Men får mantra att alla sparade kronor åker med till solen sen i Maj.
Trodde nästan våren var på g här ett tag föresten, sen kom snön idag o krossade mina förhoppningar :(
men men , får gotta sig innomhus med mysiga kvällar framför tvn med manikyr o pedikyr istället (älskar att måla naglar) M tycker det e underbart iaf, en av favvo sakerna är ju att ha en massa olika färger på naglarna :)
På lördag är det Mello final då, M är helt tokig i detta men skall sova borta hos en kompis då, men hon har tvingat mig att kolla om dom ska se mello för annars vill hon inte dit :)
Standard annars att sitta o kolla på mello med en massa gott medans M dansar till alla låtar hon gillar, och blir arg som ett bi om inte den låten hon gillar går vidare :)
Just ja, började med en LCHF diet för 1,5 vecka sen, går väl sisodär, rååååååkade fuska två dagar och kroppen har väl inte riktigt kommit på bana igen efter det, men ner går jag.
Inte fullt lika fort som jag trodde och ville, men jag har ju alltid haft svårt för att tappa kilon oavsett vad jag gör :P förstår inte att det skall vara så himla lätt att dra på sig en massa kilon, men när dom ska bort så är det nästintill omöjligt.
Ska börja skriva hyreskontrakt med allt jag äter, 3månaders uppsägning sen ska dom vara borta :)
Nej nu är det nog dags att knyta sig, ska upp tidigt o skriva ner en spansk vaggvisa som M har fått till läxa att sjunga för klassen i morgon, hur det nu skall gå.
Men om det är någon där ute nu som av olyckshändelse rååååkar läsa min blogg, och vet om nått event eller nå kul som inte kostar multum (hellst runtom Eskilstuna) så klicka till dig en kommentar här så blidde jag glad :)
TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0