Biter på naglarna.

Sitter här med min kaffe kopp och spanar ut genom fönstret, undrar om dom har gått än :(
M är iväg till sin klasskamrat och skall gå med henne heeeeeelt själv till skolan för första gången.
Lite ängslig blir mamma hjärtat då :)
Men hon klarar sig, det vet ja.
Är bara resten av stan jag oroar mig för, fins ju en hel del nötter i Eskilstuna.
Så det räcker och blir över :)



Men nej, nu ska jag sätta igång med min ägg frukost ala LCHF sen blir det en liten promenad.



TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Åh... "sitter här med min kopp kaffe.."



Det där var PRECIS vad jag behövde! Nu är det jag som springer ut i köket och slår på kaffebryggarn!

2012-03-16 @ 08:39:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: we will never walk alone-ta det med en nypa salt

Stor dag när man får gå själv :)

Det går nog finfint!

2012-03-16 @ 10:55:01
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0