Bra och dålig dag.

Låg däckad hela förmiddagen med migrän och tyckte allt var pest och pina :(
lyckades somna en stund vid 12 tiden och vaknade lagom till jag skulle hämta M i skolan.
Och så skönt att värken nästan helt släppt :)


/
Kom hem till en överaskning :) dels låg det ett paket i hallen med detta i



Och sen hade jag fått en kommentar på FB att jag vunnit detta


Vann det på Discshops FB sida :)

Så en dålig dag blev helt plötsligt ok :)

Måste juh bara visa vad min lilla tös ville ha till mellis :) hon är 7 år men gillar fortfarande samma saker hon gillade på dagis :)



För övrigt så är varken klädfrågan löst och så har jag fortfarande ingen att ta med mig på onsdag nästa vecka :(
får hoppas det löser sig snart, vill ju verkligen gå.

Nu blir det städa och packa in resterande tvätt, ska försöka hinna ner med Ms gamla möbler i källaren oxå.


TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0