Fullt upp.

Oj, blev visst inget inlägg igår :(
Åkte iväg redan på förmiddagen till IKEA spontant för att köpa en hylla till M, plus lite andra bra att ha saker.
Nått jag alltid handlar på IKEA är deras zip påsar, tycker dom är helt underbara.
Och så värmeljus så klart :)
Slank även ner en strandväska i plast som ska med till Gran Canaria sen :)


Sen när vi kom hem så tog det hela kvällen att möblera om och rensa i Ms rum så jag stupade i säng sen :)


Men för att återgå till fiske och grillkvällen.
Åkte ut vi tre tiden, till min besvikelse så var det en hel del is kvar, så blev inte så mycket fiskande.
Men så mycket mer grillande och eldande istället, hade både en hink grill och en öppen eld.
Tog oss inte hem förns vid åtta på kvällen, och då var det bara att tvätta bort all eld rök lukt och sen sova :)


Har spenderat hela söndags kvällen och dagen idag åt att tvätta alla kläder, sängkläder, gardiner och handukar vi har :) så från 18:00 igår fram tills nu kl 15:00 har jag fått ha tvättstugan ifred :) ja självklart så tvättade jag inte på natten, men fram till kl 21:00 iaf :)


Lägger ut en bland kompott av bilder från lördagen, sen måste jag kila ner till tvättstugan igen :)





TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0