Inget har hänt.

Blev lite dåligt med inlägg här nu, men det är endast för att inget har hänt här hemma :)


Vi har klivit upp på morgonen, ätit frukost, lämnat fröken till skolan, läst lite bloggar, ut på promenad, söka lite jobb, hämta skruttan i skolan, söka lite fler jobb, laga middag, äta , bada, kolla tv, sova.

Så ser våra dagar ut, och inget kul hände, så kändes inte så kul o skriva om det :) meeeen nu gjorde jag det iaf.

Har ju som sagt gått på LCHF i 2 veckor nu (fuskat 3ggr) och inte gått ner så mycket, så nu lägger vi på en högre växel och börjar med Zumba :) har juh skivorna hemma, så ska stänga in mig i tv rummet och dansa loss ikväll :) alla persienner ner och dörrar stängda :) vill juh inte synas när man står där och ser rolig ut :)

Nej nu ska jag börja på maten, idag blir det kassler med grönsaker för min del, M får kassler med makaroner :)




TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Oh, jag har också zumba, vann det i en bloggtävling för ett tag sen. kanske skulle ta mig i kragen och göra nåt med det ;)

Det kommer ju fler event framöver så du måste följa med på nåt då :D

Kram

2012-03-13 @ 17:33:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

sv: Okej hehe :) har lagt till dig nu med!

kram

2012-03-13 @ 19:39:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0