Paket vecka.

Igår damp det ner en avi från ica :) nog för att jag visste vad det va men lika kul ändå



Hittade ingen turkiet bild igår, så ni får nöja er så länge med bild på min underbart goda middag från i förrgår :)
Jag kör ju som ni vet på LCHF och maten kan man inte klaga på iaf



Stekte även på lite vitkål, så min tallrik slutade så här :)



Nej nu är det dags att dricka upp kaffet :) och få iväg M till skolan, sen blir det en tur ut på landet för att fixa lite kläder inför nästa vecka.
Ska även till Ms skola idag och prata om mitt yrke (ja jag är arbetslös nu men får prata om det jag jobbade med innan)



TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Ååå den där deon ville jag också testa ^^

2012-03-22 @ 19:24:03
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0