Sommar.

Ja idag är det verkligen varmt och soligt, känns nästan som en dag i början på juni :)
Har varit ute och promenerat i 2 timmar nu, tog bara en kofta på mig eftersom solen sken, men oj va varmt det blev efter ett tag :P

Passade på att gå förbi tuna park, närmare bestämt glitter och fyndade lite, 1 armband, en halskedja och ett par örhängen för totalt 55kr :) sånt gillar vi, sen svängde vi förbi coop som har en hel del ombyggnads rea och hittade lite dekaler till kaklet i badrummet :) och sist men inte minst gick ja förbi röda korset och köpte mig en vår sjal för hela 5kr :)





Snart ska jag iväg med en massa kartonger till loppisen jag ska stå på i morgon, sen blir det utgång :) sätter mig på nått litet hak o kollar om kön till eventet jag skulle på inte blir för långt :) så håll tummarna där ute att jag kommer in bland dom 100 första :)

Köpte ju lite "nya" kläder igår, som jag tänkte ha ikväll och på onsdag, lägger upp bild på det senare om jag hinner, annars får ni ge er till tåls tills i morgon :)


TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Bondmoran

Halloj där sköning!

Tack så jättemycket :-) Ända sedan jag la in bilden så är det det enda jag tänker på !!!! JAG. VILL. ÅKA!!!!



Så nu tänker jag ragga röster allt vad jag orkar... haha. Har du fler än 1 burk får du gärna rösta igen ;-)



Kramis

Bondmoran

www.bondmoran.nu

2012-03-23 @ 16:38:08
URL: http://www.bondmoran.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0