Dagen i bilder.

Lämnar en pigg och glad dotter på skolan som vanligt.


På vägen hem mötte jag dessa fina vårtecken :)


Spenderade resterande förmiddag med att gå omkring i lägenheten som en yr höna av nervositet, fick som sagt besked att jag var en av 50 finalister till strandtestar jobbet hos Amelia, jag som inte trodde jag hade en chans fick iaf en lite större chans :)
Skakar fortfarande i hela kroppen, har inte för stora förhoppningar att jag får det, men visst vore det roligt :)
Få göra något som jag älskar, resa, bada , sola , upptäcka nya platser, fotografera och självklart blogga ännu mera :)

Hämtat dottern i skolan och tagit fram massa pärlor så hon kan göra sig ett fint halsband

 

Under tiden tog mamma  sig en kopp kaffe på balkongen, bäst och passa på nu när det inte blåser så mycket och är någorlunda varmt :)

 

Nej nu är det dags för mig att ställa mig vid spisen och slava lite, killen ska ha tidig middag då han skall på funktionärs möte på den lokala speedwayklubben :)

 

TJING TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0