Jag är sååååå usel.....

På att uppdatera min blogg :( har helt enkelt inte haft nån lust att sitta vid datorn helt enkelt :)
Fick en fråga på min blogg om vilka yngel jag har, det är guppys, som tydligen förökar sig som kaniner har vi märkt :) börjar bli lite för många fiskar för oss nu :) så den som vill kom gärna och hämta några :)
Idag skiner solen för fullt, och vi hoppas vädret blir det samma i helgen :)
Idag blir det för tidig påskmiddag hos svärföräldrarna :) dottern ska juh fira påsk hos sin far så då får vi passa på idag istället :) här sitter hon och knåpar ihop några påskpyssel :)
Var ute och promenerade härom dagen, gick förbi gamla gården o kollade in killarna som tränade fotboll :) tog en sväng förbi kiosken och inhandlade lite glass, dottern blev yyyyyber förtjust i nya glassen med hela 4st isglassar bara för henne :)
Själklart så var juh det roligaste tatueringarna man fick till :)
På vägen hem stötte vi på goaste katten :) sambon kela och busade med den
Sen blev den allt för nyfiken på kameran och den vart tvungen att undersökas :)
Tänkte bjuda på en bild på hur glad min sambo är när han måste hjälpa till med maten :)
Lillebror Alex bor juh i en liiiiiten etta utan riktigt kök, så han har ingen ugn, men nu efter mycket om o men så har han investerat i en ugn från tv shop :P riktigt bra måste jag säga, mycket godare kyckling än i vanlig ugn :)
Nu börjar det bli dags för mig att läsa alla andras mer intressanta bloggar :) och sen hämta lilltösen i skolan, ha en underbar dag alla så hörs vi när vi hörs :)
P.S. nån frågade mig varför jag inte lägger in bilder på mig själv, och svaret är helt sonika, nej jag gör inte sånt, jag vill juh att ni ska läsa min blogg inte skrämmas härifrån.D.S.
TJING TJING




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0