Överger gamla bloggen.

Hej alla nya och gamla läsare.

efter mycket strul på gamla bloggen då man inte kunde skriva var och varannan dag, så har jag nu gjort det.
Jag har bytt blogg :) wohoooo.
Designen på denna kommer med tiden att bli bättre, just nu är jag bara glad att jag hittat en bra sida som funkar :)

tänkte uppdatera alla om vad som hänt sen sist med lite bilder bara :)

börjar med mina fiiiiina macroons jag bakade


Vidare till våra nya fiskar

Vi började med 3 honor och en hane.
Nu har vi dom plus 25 nya yngel :) och 2 Malar som suger rent rutorna :)


Igår tog jag mig i kragen och försökte mig på kakor med royal icing


blev lite väl mycket icing så jag fick lov att göra en hel plåt med blommor


Här hjälper dottern till o vispa, känsliga öron kan man tro :)


IKEA har börjat få bra bakprylar :)


sen sist men inte minst så gjorde jag gelenaglar på mig själv :)


Nej det får bli allt för denna gången :)
ska försöka knåpa ihop en bra bakgrundsbild och sen ha lite lördagsmys med dottern :)
för nya läsare som är nyfikna kan ni läsa min gamla blogg www.metrobloggen.se/yaiza

TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0