Redan hänt så mycket.

Kom inte på någon roligare rubrik så ni får hålla tillgodo :)

Igår kväll kände jag för att göra köttpiroger för första gången, och här kommer resultatet

dom blev riktigt goda, men så klart går det att göra godare :)

 

I morse var det dags för lillfrökens andra tandläkarbesök, hon va såååå duktig, dom plastade in en tand och prövade alla redskap och verktyg dom har :)



På väg till skolan sen så möttes vi av en otäck syn, en av stadens bussar hadde börjat brinna och stog där nu 2 timmar efter att dom släkt branden och var helt sotig och luktade illa :( som tur var så kom ingen till skada utan chaffören lyckades upptäcka röken innan elden hann sprida sig så att alla kom ut sen, men när alla var ute så brann hela baken på bussen :(
kanske dags för våran kära stad och inse att det går inte o köra runt i skrothögar hur länge som hellst utan att få problem, nu vart ingen skadad men nästa gång kanske man inte har sån tur.



Till något possitivt nu då

Visserligen i solen, för nu när solen gick i moln så sjönk temperaturen 10 grader, men lika skönt ändå :)
Sååå glad att vintern är över, nu kan man börja promenera i skogen, åka och fiska, se alla djur som vaknar upp m.m.

Men nu mina vänner är det dags för mig att väcka min nattuggla till man här hemma, går man o lägger sig 04:30 så förstår jag att man är trött, men nu får han komma upp :)

TJING TJING

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Goda piroger det ser ut att vara =)

Va stor Matilda är !! :-O



Kram

2011-04-05 @ 11:13:33
URL: http://dayandnightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0