Snabbtitt.

En liten sbannis blir det här nu, strax börjar juh min serie på 5:an
När ens garderob börjar se ut så här kanske det är dags att göra något åt saken?
Fast vi tar det en annan dag :) istället gör vi så här.
Lite fika framför datorn så klart :)
Fast i helgen så hoppas vi på fint väder så vi kan inviga grillen för i år :)
Den ser så dammig och ledsen ut :( inte alls lika glad som min riktigt feta guppy, som för övrigt varit lika fet i över en månad nu utan o kläcka nå yngel :)
Fast gladast är nog dottern nu när jag laddat upp förrådet med godsaker till skolans fruktstund :)
Inte alls lika ledsen som mig som behöver städa upp bombnedslaget i mitt kök :(
Men nu mina vänner så måste jag överge er för min kära tv :)
annars blir jag ledsen :(
TJING TJING




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0