Söndag hela dagen.

Idag visar mätaren på


Men det är så grått och mulet så man har inte så stor lust och vara ute.

Så istället spenderar vi tiden så här

En stoooor kopp kaffe och blogg tävling, låter väl som en bra söndag, blogg tvälingen kan ni läsa om i mitt förra inlägg, idag försöker jag gissa rätt på en bild fråga, men den var lite svår med bara en ruta öppen :) får gå in i morgon igen o kolla :)

Dottern spenderar dagen med sin kära vän och leker sol och bad :) betyder klänning och simleksaker :)
Sambon sitter vid sitt xbox o spelar nå fighting spel :)

Men jag ska nog masa mig från datorn nu och piffa till mig, får se om dottern kommer hem snart kan man ta en tur till skogen, bbrukar gå en sväng bakom Parken zoo där man kan se några av djuren iaf :)
Lägger in några bilder ikväll isf.

Tills dess säger jag

TJING TJING

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-04-03 @ 13:56:47
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: jens

Allt bra med dig idag? =)

2011-04-03 @ 14:38:08
URL: http://Jensnorell.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0