Dagen i ord.

Fortfarande dålig :(
men med massa värktabletter funkar dagen :)
Tog en tripp till västerås för o hämta tv spelet :) svängde förbi IKEA på vägen hem, men gick inte in o kolla på julsakerna än, nej då vi åkte bara förbi för att äta :) för hellre äter jag nyttig mat på IKEA än att äta på McDonalds fettdrypande place :)
Passade på att kika på alla nya affärer runt IKEA, hitta en massa bra o ha saker som inte följde med mig hem :)
Googlade runt lite idag o fick syn på självaste SciFi mässans hemsida :) missade juh förra året tyvär :( men ska försöka ta igen det i år :) så häng på vet ja :)
Bror Alex fick idag ett jobb whoohoo, så vi grattar han och önskar han lycka till, hoppas bara han inte flyttar till Stockholm utan står ut med o pendla, annars blir nog Matilda lessen :(
Själv söker man fortfarande febrilt :) men en vacker dag så sitter jag där med mitt jobb jag också :)
Bara 2 veckor kvar tills man får veta om man vann filmtävlingen :) vet inte riktigt om ja skulle orka sitta i 8 timmar o kolla alla twilight filmerna men men vi får la se, vinner jag inte så blir det bara senaste filmen iaf, och den är bara på 2 timmar :)
Nej nu visas irene huss på tvn hemma, så jag ska väl sätta mig nån annan stans, svenska filmer e inte riktigt min grej :P
TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0