1:a december

Då har nästan första dagen i december tagit slut då.
julkalendern blev en hitt för dottern :) hon fick ett par hello kitty tofflor o gick runt i dom hela morgonen :)
Årets julkalender verkar oxå vara en hit, hon satt som fastklistrad och bara mååååste kolla på den ikväll oxå :)
Håller på att planera advents pyssel för söndagen, har bjudit hem några av Matildas kompisar och deras föräldrar, blir nog att göra julkort tror jag :) sen lite fika på det oxå,
Jag fyllde juh år i söndags, fick massa fina presenter, pojkvännen väckte mig med denna
Senare kom lillasyster Amanda med familj och jag fick en egengjord krans att hänga på dörren :) dock tror jag inte jag vågar hänga ut den med tanke på att mina grannar inte låter något få vara ifred :( men den är lika fin inne oxå :)
Lite senare kom storasyster Mia och hade med sig denna fina julgrupp :) så skönt att man kan hitta grupper utan hyasinter, förstår inte att det kan vara så vanligt med hyasint i alla grupper, med tanke på att så många inte klarar av dom, man behöver inte äns vara allergisk för att inte klara av dom, dom är så starka i doften att man reagerar ändå :(
Fick även en jätte fin korg av dottern som pappa hjälpt henne fixa, det var apelsiner, julmust, julskum, nötter, miniostar, en choklad nalle, en egengjord toarulls tomte och en fin broderad tavla gjord av fröken själv :) dock så hann jag tömma den innan jag fotade :(
Måste bara visa upp min fina julgran jag köpte på rusta i fredags, helt otroligt nog så lyckas vi pricka in ett fynd, rusta kungens kurva sålde ut dessa granar och flera andra färger för 149kr :) vem kan tacka nej till ett sånt bra fynd så här nära jul :) dock så har jag inte dragit ut alla grenaar än på bilden, men man ser iaf hur den ser ut :)
Nej nu bryter jag inlägget lite kort här, maten står på spisen o skriker åt mig :) vitkål och köttfärs soppa med smörgås mums mums..
TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-02 @ 19:29:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jessica S ♥

Fin välkommen krans!

2011-12-06 @ 20:41:54
URL: http://jezzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0