Semester planering

Det va inte det lättaste, har 2 av övernattningarna bestämda av 5 eller 6, sen orkade inte sambon mer så det blev jag som kollade runt efter hans önskemål, lagt upp några förslag nu som han måste kolla på, måste tvinga han nu, svårt o boka annars när allt är fullt :P

Regnet öste ner idag, har knappt varit en minut utan regn, o härliga åskan kom oxå :) fast den kunde ha varit längre, men man ska inte klaga :)

3 dagar kvar på grunkursen och jag har missat 2 dagar, så lär få sitta varje rast i morgon o råplugga :P men men sen e det 2 veckors semester så det ska bli skönt, sen blir det 8 veckor fördjupning och 8 veckor praktik, måste bara komma underfund med vart jag skall praktisera :)

nej nu ska ja släpa sambon ut soffan o tvinga med han till datorn så jag kan boka nån gång :P


TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0