Julkalender.

Först och främs vill jag tacka Nadja från nadjaskitchen för Julmusten jag vann i gårdagens lucka, Farmor ringde precis och var så glad över att hon fått så mycket julmust :)
Så här skriver Nadja om sin blogg

Välkommen in i mitt lilla kök. Här bakas, tillagas och testas det. Jag försöker göra bloggen så intressant och passande för alla, vare sig du är viktväktare, kräsen eller helt enkelt galen i hembakat. Hoppas att du finner något som passar just dig. Lämna gärna en kommentar/ Nadja

Sen så har hon en riktigt smarrig julkalender som man bara måste vara med och tävla i (iaf jag)

Så kika in för en lucka eller ett gott recept ni lär inte bli besvikna :)
Klicka på bilden nedan för att komma till hennes blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0