Smått och gott....

Ja denna dagen har då gått igen, hände inte mycket, lyckades ta mig ner på stan för en fika med lillebror, fynda fina hårspännen på h&m`s rea, och gick in på kicks igen utan att handla nått :( typiskt när man har presentkort nånstans så hittar man inget man vill ha :)
I kväll då? jo jag passade på att baka lite småkakor :) kanelkakor, enkla med nonstop på och min egen version av finska pinnar :)
Lär få gömma dom längst in i frysen :) annars kommer dom ta slut tills i morgon bitti :)
Just ja :) har helt glömt bort att berätta om det trevliga mailet jag fick från El-gigantens varuhuschef :) lilla jag lyckades vinna i deras julkalender :) en fiiiin 22" tv kommer hem till mig i början på januari.
Vill du oxå pröva lyckan så gå in på El-gigantens julkalender du med.
Nu letar jag med ljus och lyckta på varenda sida där man kan vinna nått, speciellt så här i juletider så är gratis alltid gott :) Alla som gnäller på att företagen får gratisreklam osv har inget o komma med till mig, vinner man nått, eller får något som man har användning för och tycker om så ska man väl själklart få skriva om det, för även om företaget får gratis reklam så får den som skriver gratis produkter.
Inte alla har råd att tacka nej bara för att andra gnäller :P
Nej nu ska ja inte vara gnällig :) ska ge mig på denna låda o försöka få till nå fint :)
Sen ska ja ge mig på en film innan det är dags att dreggla ner kudden :)
P.S. har du en kul blogg med kuliga tävlingar så skicka mig en komentar :) men bli inte sur om ja inte tävlar, är det något jag själv inte har användning för så vill ja inte komma ivägen för någon som kanske behöver detta :) .D.S.
TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Grymt kul att du är med o tävlar :D

2011-12-07 @ 07:22:53
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0