tröttare än tröttast

Trött är bara förnamnet just nu :(

Dagen började bra, vaknade pigg och redo att ta tag i dagens bestyr, sen kommer hantverkare o förstör hela min planering :( inlåst i köket hela dagen för att dom springer fram o tebax med puts o massor :P så min tvätt tid som jag hade kl 3 blev som bortblåst :( orkade inte göra middag heller så blev onyttig utemat (men massa god) skulle baka lussebullar, o skiten vägra jäsa :( så blev inga bullar inte.
Men dottern blev glad i morse iaf, fick en affish med Eric Saade i kalendern, och jag har lyckats sätta upp 3 st olika ljus slingor i lägenheten :)
O just ja, kristyren till pepparkakshuset blev perfekt :) jobbigt bara att jag aldrig kan göra med måtta hehe, blev en hel bunke.
Så nu får jag se till o baka lite pepparkakor (läs köpa) så man kan dekorera dom :)
I morgon blir det iaf lite julmarknad, stenby gård har sin årliga marknad (som jag aldrig tidigare kommit iväg på) så ska bli kul o komma ut.
Syster yster kommer över en sväng på kvällen o dricker lite vin o snackar lite skit :)
Hur många är det där ute som är med och tävlar i alla dessa julkalendrar?
Både på bloggar och olika företag på nätet, jag kan juh lugnt påstå att jag blir galen när dom sätter igång.
Tror det tar mig en timme o bara klicka in mig på alla för att tävla :) så vore ju kul om man någon gång kunde vinna, vann inte en enda pryl förra året, så håller tummarna på kaffemaskinen jag e med o tävlar om nu :)
Nej som sagt, jag var juh trötter.
Så nu ska jag lägga mig  i sängen o kolla lite tv tills ögonen går i kors hehe
TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0