Samvete, ork, tid eller lust.

Någon av dom anledningarna är det till att jag nu skriver ett lite hastigt inlägg :)
Har som sagt varit väääääääääldigt dålig på detta med bloggandet :( skulle nog komma fler inlägg om ja kunde lära mig o blogga enkelt från mobilen :) får bli ett projekt längre fram.
Kvällen här har spenderats med att fixa det sista på dotterns julkalender, får hoppas hon blir glad för hello kitty tofflorna i morgon :) o nu ska man väl försöka sig på det där med att sova, har hört att man bara ska lägga huvudet på kudden och lixom stänga av? verkar vara nå programerings fel på mig, för det har då ALDRIG funkat, 1-3 timmar tar det för mitt huvud o stänga av sig och inse att jag nog måste sova NU.
För att 1 timme senare väckas av ylande grannar som tror att man bäst söver en skrikande bebis är att skrika högre själv :P
1:a december i morgon då, vad säger ni om det?
själv säger jag att jag inte hunnit med allt jag skulle ha gjort tills nu, så ligger braaaaaa efter i min planering, har inte äns fått upp mina julgardiner :( jag som är julfanatiker o allt har helt enkelt inte haft nån ork :(
Först var jag sjuk en vecka, sen så råkade jag juh fylla år i helgen oxå så kom ju en del besök, så fick prioritera annat än gardinerna.
Fast det var lite mysigt att fylla år på första advent :)
ska lägga upp lite bilder på mitt pynt och mina fina presenter jag fick i morgon om ja hinner (orkar) med, så lovar inget, meeeeen kaaaanske :)
Nej nu kallar tandborsten o kudden, dags att ligga o försöka stänga av huvudet några timmar nu :)
TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0