Förkylning, Julpyssel m.m.

Sitter och tittar på ghost wisperer och insåg att jag inte fick glömma att skriva nå kul här :)
Eller ja kul o kul, lite uppdateringar iaf :)

Har råkat åka på en förkylning, ena stunden märks det inte av o ja mår hur bra som hellst, sen så bang så sviker rösten, halsen svider och hostan sätter in :( men men, verkar inte vilja bryta ut ordentligt så då brukar det gå över om några dagar :)

Kollade igenom mitt julpyssel förråd och insåg att det börjar sina, nästan bara lite silkes papper kvar o några små tuber med glitter :( blir svårt o fylla på med en sträng budget :( men men får hålla utkik på loppis o så :)

Va en sväng till Västerås o kika in på mediamarkt, hitta massa kul man ville ha :) mer inspiration till o spara pengar :)

nej nu ska jag fortsätta kika på min serie :)

TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0