Frukost? näää.

God morgon gott folk :)

Eller ja det var det för en timme sen iaf, nu har jag hunnit få i mig kaffe och slö surfat en del redan.
Idag är det juh ST Paddys Day skulle bra gärna vara på irland igen och fira detta :)
men får väl gröna till mig själv istället :)
Hitta på något kul med M kanske.
Vi ska juh iväg och fiska idag så får bli ikväll :)



Lovade juh och visa lite bilder från igår, nu när ja kollade bilderna insåg jag vilken dålig fotograf jag var :P
Det var helt enkelt inga roliga eller bra bilder.
Men här kommer dom iaf :)



Pingstlilja på g redan :)




Lite fina krokusar (ja dom är där under alla löven)




Och så blev jag väldans förvånad häromdagen, förra året så började dom sopa av gatorna i Maj typ.
Men nu har dom redan borstat bort nästintill allt :) överlycklig är man iaf.
Slippa slira runt i två ton grus hela våren :)




Jag är ju som sagt ingen vidare bra fotograf, och har inte hittat nå bra program att redigera mina bilder på heller :(
Men ibland så får jag till foton som jag gillar :)
Jag är mycket för spänning och mystik, så den här bilden blir till att skriva ut och sätta upp :)


Ska bara ta bort lite detaljer på bilden först men annars älskar jag den :)



Föresten har jag sett att jag fått en hel del läsare nu, vore kul att veta vilka ni är och hur ni hittade mig :)

Nu dags för en kanna kaffe till, sen iväg på promenad :)



TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag vill minnas att jag hittade dig efter att du hittat mig!? :D

2012-03-17 @ 13:28:04
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0