Ingen snö.

Som tur var så fick vi ingen snö här i Eskilstuna, som på många delar av landet :)
Dock så var det stormvindar så att stora skyltar flög ner :(

Har spenderat största delen av kvällen med att kolla runt efter nå kläder till olika kvällar jag har planerat.
Dels så vann jag 2st VIP biljetter till releaspartyt för Paulina Starborn på Cafe opera.
Hur kul som hellst, måste dock bara hitta nån som vill följa med, kläder att ha på mig, och sist men inte minst nån som kör hem oss på natten :P låter väl enkelt?
Men som vanligt när det gäller mig så är INGET enkelt :)

Problemet med att få nån som vill med är att det är mitt i veckan :P
Kläd problemet ser ut som sådant att i min garderob så fins INGET jag kan ha på mig då :P och plånboken vågar jag inte äns öppna :)
Och vem vill köra mitt i natten från stockholm till eskilstuna????

Men men, är inte förns nästa vecka så ska väl lösa det på ett eller annat sätt :)

Nu hägrar sängen och ytterligare ett avsnitt av once upon a time (är helt såld på sånna serier)
Så vi höres och kanske synes ;) i morgon.


TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Sv Haha jo dessa ungar alltså, haha. Rasmus brukar dock vilja stå framför kameran bara han får se resultatet på skärmen sen ;) Men Jonathan springer gärna iväg. Imorse var det definitivt tvärtom som synes :D

2012-03-20 @ 15:23:29
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0