Linslusen

God morgon.
Eller ja för några timmar sen iaf :)
Sitter här iaf med min tredje kopp kaffe och swöker lite jobb och läser bloggar.
Blir så ledsen över folk som inte tänker sig för ibland.
Varför måste man döma och gnälla på andra jämt? ett enda ord kan såra sååå mycket.
Så småningom så kommer väl ingen våga blogga längre.
Tänkte visa en liten bild på min linslus :) ibland sär jag skall ha min kamera till något så får jag leta bra och länge efter den, för då har fröken M haft den och den ligger gömd i en låda någonstans, tömmt på batteri och fullt minne :)
Som tur är nu så får jag behålla min för mig själv, hennes pappa var så snäll och köpte en egen till henne i julas :) det är kul att hon har hittat något hon tycker är kul iaf.
Nej gott folk, nu ska jag kliva tebax till verkligheten och göra något produktivt :)
TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

God morgon ja ;)



Ville bara tacka så jättemycket för det du delade med dig av på min blogg. Det betyder jättemycket. Jag kände mig som världens sämsta mamma och INGEN annan hade minsann gjort som jag.

TACK!



Tack också för erbjudandet om smuggelgods från Sverige. Men eftersom mina föräldrar är på nedgång snart så ska jag inte belasta dig med vällingkartonger och liknande.

Men det värmer att du i alla fall frågade ;)



Hälsningar och ha en UNDERBAR fredag

Yohanna

2012-03-09 @ 13:39:43
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0