Produktiv dag.

Eeeeeller inte :) har inte lyft ett finger här hemma idag :P
Va ute på min promenad efter frukosten men sen sa det stop.
Har iof rensat lite loppis saker, ska stå nästa helg o sälja av lite på loppis tänkte jag.
Alltid bra med extra pengar till GC, sen så rensar man ut här hemma allt skrot här hemma.


Läst en massa bloggar har jag gjort idag oxå :)
Skänker en tanke till alla där ute med sjuka bar :( det är ingen kul årstid det här inte med förkylningar och magsjuka och dyl.


Meeeeen ska trösta er med att snart är sommaren här :) wooohhhoooo.
Ännu ett år av pollen :P rinnande näsa, kliande ögon, utnysande av halva hjärnan :)


Nej nu måste jag kila och hämta min stora tös :) få höra allt om hur promenaden till skolan gick :)


TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad har du för planer denna fredagen? :)

Lust att göra ett länk byte? :)

2012-03-16 @ 15:38:27
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: we will never walk alone

Hej!

Nu har jag lagt ut vinnaren av dagens blogg tävlingen som du var med i. Kika in och se om det blev du :)

Om du vill kan du även anmäla dig till dagens tävling i samma inlägg!

Ha de gott!

2012-03-16 @ 18:52:11
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0